It is currently Thu 27 Jul, 2017 10:52

All times are UTC + 2 hours

Page 1 of 1 [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ik kan niet meer factureren: programma crasht steeds
PostPosted: Sun 03 Nov, 2013 13:07 
Registered
Registered

Ik kan niet meer factureren: programma crasht steeds (Sinds Maverick??)

De volledige foutmelding als PDF-bestand. Graag snelle hulp!!
==================================

Attachments:
Facturama crash gegevens 031113.pdf [224.46 KiB]
Downloaded 381 times
 Profile  

Post subject: Re: Ik kan niet meer factureren: programma crasht steeds
PostPosted: Sun 03 Nov, 2013 13:29 
Site Admin
Site Admin

Maarten Hoogslag wrote:
Ik kan niet meer factureren: programma crasht steeds (Sinds Maverick??)

Een update is een week geleden aangeboden bij de App Store.
Hoe snel Apple hem vrijgeeft, daar hebben we geen invloed op.

Bert Rozenberg
 Profile  

PostPosted: Sun 17 Nov, 2013 20:45 
Registered
Registered

Ik zie inmiddels dat er een tijdelijke oplossing is. Die had ik echter graag zelf gehoord, in plaats van slechts wachten op Apple! Omdat ik juist helemaal niet kan wachten heb ik me heel wat op de hals gehaald om toch al wel te kunnen factureren: met behulp van een (erg dure!) professionele helpdesk eerst een extra partitie laten maken op mijn harde schijf. Vervolgens daar IOS 10.8 op geïnstalleerd. Daarna Facturama overgezet. Dat was niet welkom op mijn vrije zaterdag. Nu zie ik dat er een oplossing is die weer heel veel werk in gaat houden, met een moeilijkheidsgraad die mij als gebruiker te boven gaat. Weer de helpdesk, en terug veranderen van de inmiddels gewijzigde bestanden.
Niet leuk, en nogmaals: het oorspronkelijke antwoord aan mij ervaar ik als veel te karig. Stuurde eerder vandaag al de volgende tekst naar Mountain Rose USA:
I am using the dutch version of Facturama since the beginning of this year. Since the last update of IOS the program crashes. I was told that an update for Facturama is waiting for approval in the Apple store. Needless to say: not being able to send invoices is a real disaster. Two questions: when can I expect an update?
Why on earth wasn't the program beta-tested the moment IOS 10.9 became available for developers???

Ik vind dat niet van mij verwacht kan worden dat ik steeds de helpdesk benader om te zien of jullie een eerder advies alweer veranderd hebben. (wachten in plaats van tijdelijke oplossing) Meer servicegericht zou zijn geweest mij een direct bericht te sturen. Tenslotte ben ik bij mijn weten de eerste die sowieso het hele probleem heeft aangekaart.

Profile  

PostPosted: Sun 17 Nov, 2013 21:14 
Site Admin
Site Admin

Maarten Hoogslag wrote:
Ik zie inmiddels dat er een tijdelijke oplossing is. Die had ik echter graag zelf gehoord,

Dat had gekund. Dit support-forum biedt de mogelijkheid je te 'abonneren' op een forum. Dan krijg je zodra er een nieuw bericht geplaatst wordt een bericht.

Quote:
Nu zie ik dat er een oplossing is die weer heel veel werk in gaat houden, met een moeilijkheidsgraad die mij als gebruiker te boven gaat.

De oplossing is supereenvoudig en nauwkeurig beschreven. Als dat te moeilijk voor je is, dan is het misschien verstandig om het gebruik van de computer aan iemand anders over te laten.
Het is een oplossing waar we extra tijd in hebben moeten steken. Als extra service aan onze klanten. De meeste klanten stellen het gelukkig bijzonder op prijs.

Quote:
Stuurde eerder vandaag al de volgende tekst naar Mountain Rose USA:

Da's knap. Als er al een Mountain Rose USA bestaat, dan heeft dat bedrijf niets met ons te maken.

Quote:
I am using the dutch version of Facturama since the beginning of this year. Since the last update of IOS the program crashes.

There's no such thing as Facturama for iOS (although we're working on it). But maybe Mountain Rose USA has made one :-)

Quote:
Meer servicegericht zou zijn geweest mij een direct bericht te sturen.

Zoals gezegd: daar had je bij de instellingen in dit forum zelf voor kunnen kiezen.

Bert Rozenberg
 Profile  

PostPosted: Sun 17 Nov, 2013 22:19 
Registered
Registered

Ik ben geabonneerd maar er is inmiddels twee weken verstreken. Dat bedoel ik met te traag.
De opmerking dat ik het bedienen van de computer dan maar aan iemand anders moet overlaten ervaar ik als buitengewoon denigrerend. Na in het bedrijfsleven al zo'n 1200 trainingen gegeven te hebben over hoe met mensen om te gaan lijkt er nog voldoende werk voor mij over.

Profile  

Page 1 of 1 [ 5 posts ] 

All times are UTC + 2 hours