It is currently Wed 18 Oct, 2017 12:54

All times are UTC + 2 hours

Page 1 of 1 [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: SL37 problems
PostPosted: Fri 05 Apr, 2013 10:47 
Registered
Registered

Trying to synchronise with my SL37H set. All seems to work (however very slow). The App establishes a connection with the set, i manage to get a connection with my contacts and the group I intend to synchronize with. After a very long time waiting for the App to transmit the contacts to the set I find no contacts what so ever on the telephone. The list is completely empty. I have followed the instructions, entered the pre-dail codes on the software and the telephone, set-up the connection (otherwise there wouldn't be a connection ;-).
Using the latest version of OSX 10.8 and, yes, using iCloud shouldn't be the problem: for the money I paid for this App I may expect the correct program to deal with all this.
So what are suggestions to check? What can be the problem? What if you can't solve this problem?

In Dutch (posted earlier)
Als ik probeer te synchroniseren met mijn SL37 lijkt alles goed te gaan: Gigasync maakt contact met het toestel, op het scherm van mijn Mac zie ik uiteindelijk onder 'telefoon' de verzonden lijst met namen staan, maar op de telefoon staat in werkelijkheid helemaal niets. de telefoonlijst blijft leeg.
Ik heb de instructies gevolgd (anders zou Gigasync ook geen contact maken met het toestel). Waar kan het aan liggen?

Mijn systeem is een MacPro met OSX 10.8 mijn contacten zijn deels ook in iCloud gedeeld vm met mijn iPhone, maar dat zou niets uit mogen maken (zelfsl de software van Siemens schijnt daar tegen te kunnen).

Tips en ondersteuning zijn erg welkom! Wel graag een beetje snelle reactie van de bouwers van deze software...

Profile  

Page 1 of 1 [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours